Monday 10 October 2016

Food | jogurt s musli 3x jinak

Co si dáváš do kaše? Jenže já jsem zrovna v období kdy jsem ovesných kaší absolutně přejezená a nastává období kdy snídám musli s jogurtem. A přitom jsem se celý léto, kdy bylo vedro cpala každý ráno kaší a najednou s příchodem pozdimu náhlá změna. A aby to nebyla úplná nuda, dělám si snídani přímo královskou! Základem je jakýkoliv bílý jogurt, já jsem zamilovaná do řeckého jogurtu s kousky kokosu a sypané musli které máte zrovna po ruce, a co navrch?

EN: What do u put on your porridge? Well Im not in a porridge mood at the moment, I feel like I have overeaten it and now I would only eat yogurt and muesli every morning, which is quite funny as I was eating porridge for breakfast the whole hot summer and now when its getting colder im ready to switch for something else. What a weirdo! To avoid a daily boredom you gotta make your breakfast different every day. Same breakfast but different, got it?? All you need is your favourite yogurt ( i love the greek one with coconut bits) and muesli, what shall we put on top though?

6tag_220916-1912526tag_210916-140127
čerstvé nebo mražené jahody, fíky, datle, chia seminka // fresh or frozen strawberries, figs, dates, chia seeds
6tag_290916-1124226tag_290916-200558
banán, borůvky, sekané ořechy, slunečnicová semínka, kokos // banana, blueberries, chopped nuts, sunflower seeds, coconut
6tag_300916-1317406tag_300916-131610
ananas, sušené brusinky, mandle, pekanové ořechy, skořice // pineapple, dried cranberries, almonds, pecan nuts, cinnamon

a jaká je Vaše oblíbená kombinace? // And whats your favourite combination? 

2 comments:

  1. Mňáám, z týhle misky se to musí jíst samo! :)
    Já snídám kaše celej rok, když teda neni zrovna napečená nějaká buchta. Většinou dávám banán, oříšky, kiwi, prostě co najdu :D Slaný snídaně jsou u mě jen výjimečně, nebo spíš vždycky, když mam kocovinu. To musej bejt vajíčka, jinak nejsem schopná vylézt po zbytek dne z postele (to ostatně nejsem vlastně nikdy).

    ReplyDelete
  2. já si dneska do jogurtu dala směs ořechů, vločky a med a měla jsem v práci rychlou improvizační snídani.

    ReplyDelete