Monday 19 September 2016

Insta | busy bee

Vrátila jsem se z pondělního nákupu a rovnou pod deku. Minulý týden jsem se ještě potila v kraťasech a tílku a nadávala jaký je hrozný vedro a najednou je všechnu úplně jinak. Sychravou podzimní atmosféru jsem si provonila perníčkovým difuzérem a chai latte. Tento týden bych potřebovala aby měl alespoň tak osm dní jak moc toho mám...

I když ten minulý nebyl o nic poklidnější. V práci se propouštělo (jen Cler dostala přidáno, mazánek haha) a tak děláme práci za ty propuštěný a šílíme z toho. Já pak obědvám za barem a poroučím si všechny možný zdravý salátky a dělám chutě zákazníkum. Ve finále taková reklama. Veškerou energii pak doháním ve smoothie, bude ze mě asi smoothiová královna. Kdo by odolal každodennímu kapustovému smoothie hmm!

Ve čtvrtek jsme se donutila vyřídit všechny povinosti. Úklid, pračka banka, doktor, prostě volno jak vyšitý vážně, a najednou jsem se čistou náhodou ocitla v drogérie a musela jsem si celou tu námahu vykompenzovat. Bjůtz blendr za libru, kterýmu se nic nevyrovná! No a v sobotu mi L. dal košem takže jsem na poslední chvíli vzala večer bar. A v tu chvíli jsem propásla holčičí večer v kině. Takže ten den bylo mým jediným světlým bodem extra velký cappucino v costě. Aby mi to nebylo líto tak mě L vzal na Bridget v neděli a snědl mi všechen popcorn grr!

6tag_160916-1413056tag_180916-164039 6tag_170916-1717316tag_150916-1731096tag_140916-1533086tag_190916-174614


EN: I came back from my Mondays food shopping and went straight under the blanket! Last week was so hot I was even sweating in a shorts swearing how bloody hot it is and suddenly everything is different. I made this drizzly autumn atmosphere better with my new gingerbread diffuser and cup of chai latte. Can this week have at least 8 days please? I need to catch up on so much...

Although the last week wasnt any calmer. Some of the staff at work were fired (only Cler got pay raise haha) so we are doing their work as well as ours and freaking out. I have quick lunch (my healthy halloumi salads) while Im on a bar and making customers hungry - such a promotion! And all my energy comes from my smoothies - im gonna be a smoothie queen! Who could resist a nice kale smoothie hmm?

On Thursday I forced myself to do all my duties - like cleaning, washing, going to bank, doctors appointment, such a great day off then! So suddenly I found myself in Superdrug spending money on stuff I didn't really need, like this beauty blender that nothing can beat! An on Saturday L was out with his friends so I took a last minute shift on the bar. And at that moment I missed a girly evening at the cinema. So the only bright side of the day was extra large cappuccino at Costa. L felt sorry for me and took me to see Brigets baby on Sunday... and also ate all my popcorn!

3 comments:

  1. ty rozhodně JSI smoothiová královna!

    ReplyDelete
  2. Ahoj Cler, jsem úplně slepá, nebo tu nikde nemáš mail, kam bych tě mohla kontaktovat? Chtěla jsem se tě zeptat, zda by ses nechtěla zapojit do projektu, který chystám, kde zpovídám lidi žijící/nebo kteří žili delší dobu v zahraničí :)? Pokud ano, ozveš se mi prosím na email? vavrinovamichaela@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Kde si sehnala perníčkový difuzér? Nutně bych ho potřebovala, pokud ho nesním :D Já dnes dělala své první smoothie s tvarohem a užasný, jen jsem z toho měla spíš jogurt :D

    ReplyDelete